گروه سئو

گروه سئو

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 زمان : 11:12 | بازدید : 72
نویسنده : Admin | نظرات (0)

صفر تا صد سئو و بهینه سازی سایت + تعرفه و قیمت » شرکت نرم‌افزاری ویستا

 

وب نحوه تجارت ما را تغییر داده است. نیرو از شرکت گرفته شده است (جایی که شخص فروشنده "دروازه بان" اطلاعات بود) و آن را کاملاً در اختیار مشتری چگونه صفحه اول گوگل باشیم قرار داد. شاید تعجب کنید اگر بدانید که افراد آنلاین چقدر می توانند در مورد خدمات ، محصولات و روش خرید در صنعت شما اطلاعات کسب کنند.

 

محتوای وب سایت - به معنای وبلاگ ها ، مقالات ، ویدئو ، راهنماها و غیره - راهی کم استفاده برای جلب توجه واقعی چشم انداز B2B شماست.

 

در این "اقتصاد جدید" و به طور خاص در مورد خریدار ، چند مورد در مورد روند فروش تجارت به تجارت وجود دارد.

 

خریدار B2B دارای خطر است

از آنجا که بودجه خریدهای B2B به طور معمول بسیار بیشتر از خرید مصرف کننده است ، معمولاً فشار بر تصمیم گیرنده برای تصمیم گیری صحیح برای شرکت وجود دارد.

 

هنگامی که یک مدیر سطح C کاری را برای خرید به شرکت واگذار می کند ، آن مدیر انتظار توصیه ، استدلال در تصمیم گیری و حتی ممکن است حتی "طرح B" را داشته باشد. برای جمع آوری تمام این اطلاعات ، خریداران برای جمع آوری داده ها و کاهش این خطر به وب مراجعه می کنند.

 

تصمیم خریدار B2B افراد بیشتری را تحت تأثیر قرار می دهد

هنگامی که یک شرکت هزینه سرمایه ای می کند یا یک شرکت خدماتی استخدام می کند تا برای آنها کار کند ، سهام زیاد است. پول هزینه شده قابل جبران نیست مگر اینکه بازدهی در سرمایه گذاری داشته باشد ، بنابراین مهم است که خرید برای شرکت به خوبی انجام شود.

 

از آنجا که بودجه ها در یک ردیف قرار دارند ، مهم است که تحقیقات کافی در مورد تصمیم گیری برای انتخاب صحیح انجام شود. خریداران با همتایان خود صحبت خواهند کرد ، به گروه های صنعت رسانه های اجتماعی ارسال می کنند ، برای آگاهی بهتر از وب ، مقایسه محصولات / خدمات را جستجو می کنند.

 

چرا محتوای وب؟

خریدهای با ملاحظه زیاد ، مانند هزینه های سرمایه ای ، نیاز به تحقیق ، تفکر و اعتماد به نفس دارد. استفاده از وب برای انجام تحقیقات در مراحل اولیه به خریدار B2B کمک می کند تا جنبه های مختلف خرید را درک کند. آنها وقتی گزینه های دیگری را بررسی کرده و تحقیقات خود را انجام داده اند ، می توانند خرید خود را برای مدیرشان توجیه کنند.

 

اگر شرکت شما قادر است انتقادات راجع به محصول یا خدمات شما را برطرف کند ، راه حل خود را با دیگران مقایسه کند ، داستان های موفقیت را به اشتراک بگذارد (و شاید شکست سئو چیست در دو مورد و آنچه از آن آموخته اید) ، در این صورت شرکت شما برای موفقیت در روند خرید قرار می گیرد زیرا "مجهولات" کمتری وجود دارد.

 

قبل از اینکه خریدار B2B با یک فروشنده تماس بگیرد ، تا 60٪ از تصمیم خرید گرفته می شود. فرد فروشنده دیگر دروازه بان اطلاعات نیست.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش